Aydın Adnan Menderes Üniversitesinde kullanılan tüm otomasyonlara (e-üniversite) giriş kullanıcı adı ve şifresi e-posta hesapları ile entegre çalıştığı için öğrenci olarak başladığı andan itibaren, tüm öğrencilere, personel olarak göreve başladığı andan itibaren tüm personele üniversite e-posta adresi açılmaktadır.
Bu e-posta hesapları, kurumsal bir domain'e sahiptir. Kullanıcıların akademik süreçlerle ilgili bilgileri almasını, göndermesini ve paylaşmasını sağladığı gibi, üniversite otomasyonlarına LDAP ( TCP/IP protokolü üzerinde çalışan, istemci-sunucu modeline dayanan açık kaynak kodlu bir yazılım protokolü ) protokolü üzerinden giriş yapılmasını sağlar.
Üniversite birimlerinin ve personelin telefon numaralarına erişebileceğiniz rehber sistemi.
Ön lisans, lisans ve yüksek lisans öğrencilerinin akademik kariyerlerini yönetir. Öğretim üyeleri ve öğrencilerin işlemlerini yapabilecekleri arayüzler sunar. Personel ve öğrenci verilerini derleyerek kurum yöneticilerine istenilen bilgileri dinamik olarak raporlar. Bilgi paketi modulü ile tüm akademik programlara ilişkin veritabanı bulunmaktadır.
Kurum içi ve Kurum dışı ders veren Öğretim Üyesi ve Öğretim Elemanlarının ders puantajlarını ve ders ücretlendirmelerini yapar. 2. Öğretim olan okullarda İdari Personelin Fazla Mesai ücretlerinin hesaplanması sağlar.
Mezun Bilgi Sistemi, üniversiteden mezun olan tüm öğrenciler ile daha etkili iletişime geçebilmeyi, üniversite ile mezunlar arasında bir bağ oluşturmayı, işveren ekranları ile kariyer olanakları bilgilerini sunan arayüzler sunmaktadır.
Akademik personel özgeçmiş bilgileri ile yapılan bilimsel yayınları ve etkinlikleri kayıt altına alan, bu kapsamda gerek üniversite içi gerekse üniversite dışından disiplinler arası çalışmalara yardımcı olacak arayüzler sunmaktadır.
E-Üniversite otomasyonundaki tüm Bilgi Sistemleri ile bütünleşik bir şekilde çalışan, bu sistemlerinden gelen birim, personel ve öğrenci verilerini derleyerek kurum yöneticilerine istenilen bilgileri dinamik olarak raporlayan arayüzler sunmaktadır.
Rektörlük İletişim Merkezi (Çözüm Merkezi)
Elektronik Belge Yönetim Sistemi, tüm elektronik belge süreçlerinin yönetimini sağlayan ve Üniversite Bilgi Yönetim Sisteminin diğer tüm modülleriyle bütünleşik olarak çalışabilen bir üründür
Personel bilgi sistemi, personel daire başkanlığı tarafından yürütülen tüm süreçler ile akademik birimler tarafından yürütülen personel işlemlerinin mevzuata uygun olarak daha hızlı ve hatasız olarak yapılmasını sağlamaktadır
Bilimsel Araştırma Projeleri Bilgi Sistemi, üniversite bünyesinde, BAP yönetmeliklerine uygun olarak yürütülen projelere ait tüm süreçlerin işletilebildiği bir ÜBYS modülüdür.
Sürekli Eğitim Merkezi Sisteminde, sürekli eğitim merkezi tarafından verilen kurs, sertifika programları, seminer/konferans ve Sürekli Eğitim Merkezi bünyesinde gerçekleşen diğer etkinliklere ait tüm süreçler işletilebilmektedir. Seritifikalar E-imza ile EBYS üzerinden imzalanmaktadır.
Kalite Döküman Yönetim Sistemi elektronik ortamda kalite faaliyetlerinin ve dokümanlarının takibinin yapılmasını sağlar. Kalite Yönetim Sisteminde, yapılan değişiklikler ve işlemlerle ilgili verilerin takip ve kontrolü, Kalite Yönetim Temsilcisi ile çalışanları tarafıdan yapılır.
İç Kontrol modülü, 5018 sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu kapsamında, kurumun tüm iç kontrol süreçlerinin yönetimini sağlayan bütünleşik bir ÜBYS modülüdür.
Stratejik Yönetim Bilgi Sistemi, üniversitelerin kalite güvence süreçlerini hedef alan, yönetimsel bilgi sağlayan, ÜBYS ile bütünleşik olarak çalışan bir sistemdir. Strateji Yönetim Bilgi Sistemi, üniversitenin misyonu ve vizyonu doğrultusunda oluşturulan plan çerçevesinde, hedeflere ulaştıracak stratejinin belirlenmesi ve yönetimini sağlar.
Varlık Yönetim Sistemi, kuruma ait tüm taşınır ve taşınmaz varlıkların kaydedilip takibinin yapılabildiği ÜBYS modülüdür. Özelleştirilebilir ve uyarlanabilir yapısı sayesinde tüm varlık türleri sisteme kolaylıkla aktarılabilmektedir.
Üniversitenin tüm birimlerine ait stok takibi ve analizlerinin doğru bir şekilde yapılabilmesi, birimlerden gelen tüketim ve dayanıklı taşınır ihtiyaçlarına ait süreçlerin yönetimi ve bu taleplerin en ucuz ve doğru şekilde karşılanmasını sağlayan ÜBYS modülüdür. Malzeme Yönetimi, malzeme talebinin planlanması ve satın alma aşamasından, muayene kabul işlemlerine kadar olan tüm süreçleri kapsar. Yapılan tüm talep, satın alma ve kabul işlemlerine ait evraklar elektronik olarak sunulduğundan kağıt ve zaman israfının önüne geçilir.
Merkezi Araştırma Laboratuvarları Koordinatörlüğü bünyesinde bulunan cihazların test için randevu sürecinden verimlilik analizine kadar tüm süreçlerini gerçekleştirmesi amaçlanmaktadır.
Teknoloji Transfer Ofisi sistemi, üniversitelerin Teknoloji Transfer Ofislerinin proje kayıt ve takip süreçlerini kolaylaştıran, bütünleşik bir ÜBYS modülüdür. Teknoloji Transfer Ofisi modülü, üniversite ve sanayi işbirliği çerçevesinde, firmaların ÜBYS sistemine entegre olmasını sağlayacak tüm fonksiyonları (firma kayıt, akademik personel arama, iş ilanları, satın alma ve teklifler vb.) barındıran ve dış paydaşlara açık olan bir üründür.
Kullanıcılar sistem üzerinden dilek, şikayet ve öneri taleplerini iletebilir. Girilen bu talepler kurum yetkilisi tarafından görüntülenip kontrol edilerek işlem yaptırılabilir yada ilgili birime gönderilerek inceleme yaptırılıp geri dönüş alınması sağlanabilir.
Akademik Personel Bilgi Sistemi, akademik personellerin bilimsel nitelikteki yayınları ile ortak ve bireysel çalışmalarını bir platformda birleştirmek, bu verilerden Akademik CV oluşturmak, kurumsal ve bireysel raporlar ve istatistikler alabilmek gibi işlemlere olanak sağlamaktadır.
Akademik personelin yararlandığı akademik teşvik sürecinin, başvurudan değerlendirilmesine kadar tüm süreci kapsayacak şekilde, online ortamda yapılması amaçlanmaktadır.
Servis Talep Takip İşlemleri Sistemi, kullanıcıların karşılaştıkları sorunların ve taleplerin kayıt altına alındığı, taleplerle ilgili tüm süreçlerin takip edilip yönetilebildiği ÜBYS modülüdür.
webtasarım - 2024 © - ADÜ Bilgi İşlem Web Tasarım Grubu