Bilgi İşlem Daire Başkanlığı

Anketler ve İstatistikleri

 

Anket Soruları:

Bilgi İşlem Daire Başkanlığı Hizmetleri Değerlendirmesi

1 Bilgi İşlem Daire Başkanlığı genel anlamda teknik konularda soru veya sorunlarıma çözüm sunabilmektedir.
2 Bilgi İşlem Destek Portalı (https://idari.adu.edu.tr/db/bilgiislem/) işlevsel ve kullanıcı dostudur.
3 Kişisel bilgisayarlar ile ilgili arızalara sağlanan teknik destek yeterlidir.
4 Bilgi İşlem personelinin genel tutum ve davranışı iyi ve çözüm odaklıdır.
5 Bilgi İşlem personeli ile iletişim sağlama yolları yeterlidir. (e-posta, telefon, talep sistemi. vb.)
6 Bilgi İşlem’e (mail, sosyal medya, telefon, web sitesi vb.) ilettiğim istek, talep ve sorularıma zamanında ve açıklayıcı cevaplar verilmektedir.
7 Öğrenci / Personel kimlik kartları arıza ve işlem hatalarına yönelik verilen cevaplar ve sağlanan destek yeterlidir.
8 Merkez santrale (0 256 218 20 00) yaptığım aramalarda doğru birime veya kişiye yönlendiriliyorum.


İnternet ve Ağ Altyapı Hizmetleri Değerlendirmesi

1 Üniversitemiz kablolu internet hizmeti yeterlidir.
2 Üniversitemiz kablosuz (wi-fi) internet hizmetinden (eduroam) memnunum.
3 Akademik çalışmalar, otomasyonlara erişim vb. için üniversitemiz internet hızı yeterlidir.
4 Üniversitemiz e-posta hizmetinden memnunum.
5 Üniversitemiz web siteleri (ADÜ Ana Sayfa, Akademik, İdari Birim vb.) işlevsel ve kullanıcı dostudur.


Üniversite Bilgi Sistemleri Değerlendirmesi

1 Üniversitemiz otomasyon sistemlerine kolay erişim sağlayabiliyorum.
2 Üniversitemiz bünyesinde geliştirilen ve kullanılan Öğrenci Bilgi Sistemi (OBİS) yazılımı işlevsel ve kullanıcı dostudur.
3 Üniversitemiz bünyesinde kullanılan diğer yazılımlar (EBYS, Kütüphane, ADUZEM vb.) genel olarak yeterlidir.

2025-2026 Anket Sonuçları 2023-2024 Anket Sonuçları 2021-2022 Anket Sonuçları

webtasarım - 2024 © - ADÜ Bilgi İşlem Web Tasarım Grubu